pondělí 14. září 2015

Laděno do růžova s jednou černou

Mé milé čtenářky :) (čtenáři? myslím, že žádný kluk tu asi nebude. heh),
byla to velká odmlka, já vím, ale já vám přísahám, že se budu snažit :).
Co se u mě odehrálo a co mě čeká?
Za prázdniny jsem procestovala mnoho zemí Evropy, vypila nespočet hrnků kávy, snědla skoro tašky oliv, parmazánu,mortadely, choriza, čokolády, vypila sklenky vína, nadávala na vedro, přitom se koupala jen párkrát, nicméně si myslím, že tyto prázdniny by se daly považovat za úchvatný :-)) (díky Toni <3).

Napište mi do komentářů, jestli byste stáli o nějaké fotografie z posledních 3 měsíců, kdy jsem stihla navštívit od Švýcarska, Španělska, Francie, přes Belgii, až po Anglii :).

V dnešním příspěvku se s Vámi podělím o nějakou novinku, o nějakou stálici z prázdnin, o něco z ciziny a o něco z mého vysokoškolského města, Brna :).





  • Začnu teda s novinkou, což je JEMNÁ ČISTICÍ PLEŤOVÁ PĚNA od NIVEA
Pěna obsahuje mandlový olej a aktivní látku HYDRA IQ. Měla by hloubkově čistit, hydratovat. Je bez alkoholu a neměla by vysušovat


Pěnu užívám zatím chvíli, ale nemyslím si, že by se mělo dostavit nějakých extra výsledků.
Jde o to, abyste své pleti přinesli nějakou péči a udrželi ji v čistotě.
Já si pěnu vmasíruji většinou ráno, hned jak si umyji obličej - dokud neplánuji makeup.
Mám pocit, že pěna zanechá obličej jemný a opravdu takový "clean and clear" :).
Aplikace je moc příjemná, z lahvičky pumpičkou dostanete přímo pěnu, kterou jemnými krouživými pohyby vmasírujete jak na tvář, krk, tak i na dekolt. Pěna se pomalu mění v takovou "mýdlovou" konzistenci  nakonec se úplně vytratí. Poté ji smyjete vlažnou vodou.
Dokonce jsem přemluvila i přítele a napatlala to i na něj :D - znáte to, vždycky se jim do toho moc nechce, aby si nepřipadali moc žensky, ale určitě se jim to líbí!)
Objem: 150ml
Cena: 59,90,- , pěna byla koupena v akci v Hypernově, kde měli zrovna 40% slevu na veškeré výrobky od Nivei. Možná sleva ještě platí, zkuste mrknou. Mě samozřejmě zaujalo pěkné růžové balení a jako znamení, že ji v tom regále nemám nechat bylo to, že byla už poslední (určitě to znáte - hledat si záminku, aby to člověk bral jako znamení a musel to koupit). Pokud jsem alespoň slušný matematik, tak původní cena byla 99,90 :).


  • Co se týče stálice, tak tou je TOALETNÍ VODA SOLAR od ORIFLAME.

Jednalo se o limitovanou letní kolekci a musím říct, že to byla opravdu překrásná vůně na léto.
Připomínala květiny, vodu, zároveň obsahovala kapku melounu a ibišku a zamilovala jsem si ji jak já, tak okolí :). Zaujal mě také pěkný flakonek.
Bylo možné k ní zakoupit i sprchový gel a mléko na ruce a tělo.
Objem: 50ml
Cena: 429



  • Radost z mého vysokoškolského města, Brna, mi udělala malá KRABIČKA S TŘEMI KUSY GUMIČEK značky HH SIMONSEN, které jsem sehnala na výdejně Parfums.

Gumičky jsou podobné gumičkám Invisibobble, co se ve výlohách vystavovaly např. společně s kartáči Tangle Teezer, nicméně jejich cena se pohybovala okolo 150,- Kč.
Výhodou těchto gumiček je to, že nevyvíjí tlak na vlasy, což můžu opravdu potvrdit. I pokud mám čerstvě vyžehlené vlasy a dám si tuto gumičku, ve vlasech mi opravdu nezůstane žádný naznak toho, že bych gumičku měla. To jsem například nemohla říct o gumičkách stejného typu, které jsem koupila v takové té levné bižuterii asi za 10kč/ks - byly i robusnější a ve vlasech šly více vidět.
Gumička mi ani vlásky netrhá a taky nejde dotáhnout zas až tak moc, aby Vás z ní bolela hlava, ale stále dobře drží.
No a mít ji stále na ruce je taky možné, protože to vůbec není spatný náramek. :).

Vlevo nepoužitá gumička, uprostřed gumička použitá předešlý den a takto se stáhla zpět a úplně napravo gumička používaná nyní.

Cena: 52,-Kč
Množství: 3ks
Barevné provedení: černá, hnědá, modrá, tyrkysová, růžová, průhledná, fialová
Mohu jen doporučit :).


  • No a v neposlední řadě můžete vidět na hlavní obrázku šampon pro malé děti, který jsem si přivezla z obchodu ALDI ze Španělska. Aldi je podobný našemu Lidlu, nicméně kvalita se srovnat opravdu nedá :). 

Stálo to v přepočtu asi 40,-Kč a krásně to voní - jak ty šamponky a mýdla pro miminka :). Nepoužívám to tedy na vlasy, ale jako sprcháč :).


Tak a to je nyní vše:).
Doufám, že se spolu brzo uvidíme u dalších článků, které si pro Vás chystám.
Pěkné pondělí a já letím spát, protože ve 4 budíček a na 5 v práci :).
Tak ahooooj !






2 komentáře:

  1. Champú infantil, krásnej popis toho dětskýho šamponu :D :D
    Mi málem vypadly oči z důlků, když jsem na bloggeru viděla nový příspěvek od tebe, už jsem pomalu nevěřila, že se k blogu vrátíš! Já mám ty gumičky z DMka od Ebelin asi za 70 Kč a taky nejsou vůbec špatný, ráda je používám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu jsme se s Toňou ve Španělsku hrozně smáli, když jsme viděli například ve městě napsáno Infantil club, přitom to znamenalo dětský klub :D...
      No, mně to vždycky chybí jen ne a ne se zase rozhoupat :)
      Já si právě říkala, že nejsou nic moc, co jsem si koupila ty levný u nás ve Vlastě v KM, ale tyto mi fakt vyhovují :))

      Vymazat

D Ě K U J I---V Á M---Z A---K R Á S N É---K O M E N T Á Ř E :)